ساہیوال 'گائے کی خاصیت اور کارکردگی - ساہیوال گائے کی خصوصیات اور فوائد ساہیوال گائے اور اس کی خاصیت: -
سعودی نسل کو یہ نسل سمجھتا ہے کہ پاکستان کے صحیوال ضلع سے گائے پیدا ہوتا ہے.
آج ساہیوال بھارت اور پاکستان میں سب سے بہتر ڈیری نسلوں میں سے ایک ہے.
جسمانی خصوصیات: -
گہرے جسم، ڈھیلا جلد، چھوٹے سر اور چھوٹے سینگ اس کی اہم خصوصیات ہیں، اس کا جسم عام طور پر طویل اور غریب ہے. ان کی دم چھوٹی ہیں، فطرت سست ہے اور ان کی جلد ہموار ہوتی ہے. دم پتلی اور چھوٹا ہے.
یہ گائے سرخ اور سیاہ بھوری رنگ کا ہے، بعض اوقات اس کے جسم میں سفید چمک بھی ہے.ڈھیلا جلد کی وجہ سے اسے لوولا بھی کہا جاتا ہے
ناروا ساہیوال کے پیچھے ایک بڑا ہپپ ہے اور اس کی اونچائی تقریبا 136 سینٹی میٹر ہے اور عورت کی اونچائی تقریبا 120 سینٹی میٹر ہے.
بیل کا وزن 450 سے 500 کلو گرام ہے اورا گائے 300-400 کلوگرام ہوتا ہے

ساہیوال گائے کا گائے کی دودھ کی پیداوار:

یہ گائے 10 سے 16 لیٹر دودھ دینے کی صلاحیت رکھتے ہیں. اس کے دودھ میں سے ایک کے دن، یہ گائے اوسط 2270 لیٹر دودھ دیتے ہیں. اس کے علاوہ، اس کا دودھ کافی گاڑھا ہوتا ہے. وہ غیر ملکی گایوں کے مقابلے میں کم دودھ دیتے ہیں، لیکن ان کا اخراج بہت کم ہے. ساہیوال کی خصوصیات اور اس کے دودھ کی کیفیت کی وجہ سے، سائنسدانوں نے یہ سب سے بہتر مقامی دودھ پیدا کرنے والی گائے پر غور کیا ہے.

ان میں سے کم نمبروں سے تعلق رکھنے والے، سائنسدانوں نے سائنس کی نسلوں کی طرف سے گایوں کی نسل کو تبدیل کرنے کی حوصلہ افزائی کی ہے، جس کے تحت ملک کی گائے کی پانچویں نسل کی کامیابی کو مکمل طور پر سچائی میں بدل دیا گیا ہے.
ساہیوال گائے کی دیگر خصوصیات: -

اس کا جسم گرمی،برداشت والا ہے، جس کو اسے برقرار رکھنے میں زیادہ مشکل نہیں ہے، اور اس میں اضافہ کرنے کے لئے ڈیری کسانوں کی مدد کرنے کا بہت فائدہ ہے.

اس گائے کی دیگر خصوصیات ہیں:

1. ہائی دودھ کی پیداوار
2. دوبارہبچہ پیدا کرنے میں آسانی
3. خشک مزاحم
4. اچھی فطرت کی اچھی دیکھ بھال کے بعد، وہ کہیں بھی رہ سکتے ہیں.
اچھی گرمی رواداری اور اعلی دودھ کی پیداوار کی وجہ سے، ان کی گایوں کو ایشیا، افریقہ اور کئی کیریبین ممالک کو برآمد کیا گیا ہے.

image