ڈیری فارمنگ بطور کاروبار کیسے شروع کریں؟

Comments · 915 Views

ڈیری فارمنگ ایک بہت پرکشش کاروباربن چکا ہے. اگر آپ ڈیری فارمنگ کا کاروبار شروع کرنے میں دلچسپی رکھتے ہیں تو، آپ ڈیری فارمنگ کو کامیاب کاروبار کے پیشے کے طور پراپنانا چاہتے ہیں تو کچھ بنیادی باتیں ہیں جو آپ کو زہن میں رکھنی ہیں۔

ڈیری فارمنگ بزنس گائیڈ


بہت سارے لوگ ڈیری فارمنگ کا زوق رکھتے ہیں اور یہ کام شروع کرنا چاہتے ہیں اور وہ لوگ صرف شوق کی وجہ سے کام کرنا چاہتے ہیں نہ کہ منافع کمانے کیلے اور کچھ لوگ اس کام کو صرف روزگار کئلے کرنا چاہتے ہیں اور کچھ لوگ اس کام بطور شوشل سٹیٹس کے لیے کرنا چاہتے ہیں۔ان لوگوں سے زیادہ لوگ وہ ہے جو کوئ نوکری کر رہے ہیں اور اپنی بچتوں کی سرمایہ کاری ڈیری فارمنگ میں کرنا چاہتے ہیں۔اور کچھ دوست ایسے ہیں جو  بیرون ممالک میں کام کرتے ہیں وہ پاکستان اکر ڈیری فارمنگ شروع کرنا چاہتے ہیں اور کچھ لوگوں کے پاس اچانک کسی زریعے پیسے آتے ہیں تو ان کہ دماغ میں ڈیری فارمنگ کا خیال آتا ہےاور یہ لوگ ڈیری فارمنگ شروع کر دیتے ہیں اور ایک دو سال میں بعد نقصان اٹھا کر کہتے ہیں ڈیری فارمنگ کا کام ہر گز نہ کرنا اس میں کو منا فع نیں ہے۔اور جو لوگ کچھ پڑھے لکھے ہوتے ہیں وہ سمیڈا کی فیذبلٹی ریپورٹ پڑھ کر ایکسل شیٹ  بناتے ہیں لیکن  جب زمینی حقائیق کا سامنا ہوتا ہے تو کافی نقصان کر چکے ہیں چلیں شروع کرتے ہیں کہ کن کن چیزوں کو دھیان میں رکھ کر  نقصان کو کم سے کم کیا جاسکتا ہے

 

0. جگہ یا علاقے کا انتخاب:

ڈیری فارمنگ شروع کرنے سے پہلے جس چیز کا خیال رکھنا ہے وہ اس علاقے میں دودھ کی طلب کتنی ہے۔اور اس علاقے میں دودھ کا کیا ریٹ ہے۔ اگر ریٹ 75 روپے سے اوپر ہے تو فورا کام شروع کردیں۔اگر دودھ کی قیمت 55 سے 65 روپے ہے تو منافع کے بہت کم امکان ہے۔ اگر چارے کیلے اپنی زمین دستیاب ہے تو پھر ٹھیک ہے۔ اگر تمام چارہ اور ونڈا خرید کر ڈالنا ہو تو دودھ کی قعمت 90 سے روپے اوپر ہو تو پچت کے امکان زیادہ ہوتا ہے۔کیونکہ کے دودھ کی پیداوار کا 60 فیصد تک خرچ صرف خوراک پر آجاتاہے۔مثلا اگر دودھ 100 روپے کا ہو تو 60 روپے خوراک کا خرچہ ہوتا ہے۔

 

1. آپ کو اس کاروبار میں بہت تجربے کی ضرورت ہے:

ذہن میں رہے کہ آپ اس کاروبار میں تجربے کی ضرورت ہے کیونکہ گاہوں کو انتباہ کے بغیر جارحانہ بنا سکتا ہے. لہذا آپ کو گائے کو سنبھالنے اور ان کے موڈ کو سمجھنے میں تجربہ کرنا ہوگا کاروبار میں اس طرح کے علم اور تجربے کو حاصل کرنے کے لئے، یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ آپ اپنا فارم شروع کرنے سے پہلے ڈیری کسان شروع کریں.

بہت سے دودھ کاشت کاروں کو ڈیری فارمنگ پر لایا گیا جبکہ کچھ دوسرے نے اسے اپنے والدین سے وراثت کیا اور ان کے اپنے آپ کو باندھا. اگر آپ اس کی کوشش کرنے میں کامیاب نہیں تھے، تو آپ کو اس پر توجہ نہیں دینا پڑے گا.

یہ صرف وہی طریقہ ہے جسے آپ جان لیں گے کہ اگر آپ واقعی ڈیری فارمنگ سے لطف اندوز ہو رہے ہیں، اور آپ اپنے آپ کو ڈیری فارم میں لطف اندوز کر سکیں گے.

2. بہترین نسل کے جاننوروں کا انتخاب کریں:

اچھے آغاز سے شروع کرنے کے لۓ، آپ کو بہترین نسل کی گائےاور بھینسیں خریدنا ہوں گی. آپ زمین ٹھیکے  پر لے کر استعمال کرسکتے ہیں۔ آپ مویشی  خریدنے کیلئ قرض لے سکتے ہیں؛ مستقبل میں آپ اپنے ڈیری فارم کو بعد میں اپ گریڈ کرنے کا خیال زہین میں رکھیں. اگر کم نسلی پیداوار والے جانوروں کے ساتھ شروع کریں گے تو کبھی بھی ڈیری فارم کامیاب نیں ہوگا، آپ ان جانوروں سے خیالی پلاوہ بناہ سکے گےلیکن کبھی کامیاب ڈیری فارم نہ بنا سکے گے۔

3. خرچے کو کم سے کم رکھیں.

ابتدائی طور پر، آپ کو اپنی کم سے کم کم سے کم رکھنے کی صلاحیت ہے. مثال کے طور پر، اگر آپ کر سکتے ہیں تو لوگوں سے بات کریں یہ سب سے پہلے سب سے پہلے، پیروال پر کم لوگ ہیں کوشش کریں اور جتنی جلدی ممکن ہو کم قیمت رہیں

4. دوسرے ڈیری فارمر سے رابطہ میں رہیں:

یقینا آپ جانتے ہیں کہ آپ علاقے میں واحد ڈیری فارمنگ کاروباری مالک نہیں ہیں. اگر آپ ہیں، تو آپ اسے اکیلے ہی جانا پڑے گا لیکن اگر آپ نہیں ہیں تو آپ کو دوسرے کسانوں سے رابطہ کرنا ہوگا ایک دوسرے ڈیری کاشتر کا پتہ لگائیں جس کے ساتھ آپ تجاویز تبدیل کر سکتے ہیں، خیالات کا حصول کریں، آلات اور چرچنگ چراغیں.

5. بڑے پیمانے پر ڈیری فارمنگ اور صنعت کے بارے میں مزید معلومات حاصل کریں:

کاروبار میں، علم طاقت ہے اور علم کی درخواست زبردست طاقت ہے. ایک ڈیری فارمنگ کے کاروباری ادارے کے طور پر، آپ کا کپ کبھی نہیں پورا ہونا چاہئے. آپ کو اپنے کاروباری کارکردگی، تکنیکی اصلاحات اور صنعت کے فروغ کو بہتر بنانا سیکھنا آپ کو مسلسل برقرار رہنا چاہئے.

آپ کاروبار پر تھوڑا رسمی تعلیم حاصل کرنے پر بھی غور کر سکتے ہیں. زرعی محکمہ کے ساتھ ایک یونیورسٹی کی تلاش کریں، کیونکہ بہت سے یونیورسٹیوں میں زراعت کے محکموں کو ان کے ماہرین نے ان کی فیکلٹیوں پر رکھا ہے. آپ ان کے تحقیقی کاموں سے بہت سیکھ سکتے ہیں.

6. ڈیری فارمنگ بزنس شروع کرنے کے چیلنجز:

  • اپنے دودھ یا ڈائری کی مصنوعات کو مارکیٹنگ بہت مشکل ہے کیونکہ آپ کی مصنوعات کا امکان ہے کہ دیہی علاقوں میں پیدا ہو اور ڈیری پروسیسنگ کمپنیوں شہری علاقوں میں ہیں.
  • گائے کے لئے پختگی کی مدت تنگ منافع کے مارجن کی طرف سے دودھ کی پیداوار شروع کرنے کے لئے.
  • زمین کی بلند قیمت کی وجہ سے شہر کے علاقے یا شہر میں ایک کاروبار شروع کرنا مشکل ہے.
  • آپ کو کاروبار کے وسیع اور وسیع پیمانے پر علم کی ضرورت ہے.
  • دودھ تیار کرنے کی کیفیت کا مسئلہ.
  • آپریشن کے بڑھتے ہوئے پیمانے پر مشکل
  • اعلی پیداوار کی کارکردگی کو برقرار رکھنے
  • یہ یا تو محنت یا انتظام ہے
  • موسم یا موسمیاتی حالات
  • یہ دارالحکومت انتہائی اہم ہے
  • بیماریوں کے پھیلاؤ

براہ کرم یاد رکھیں کہ ہر کاروبار میں اپنے چیلنجوں اور مواقع، جیسے ہی ڈیری فارمنگ کے کاروبار بھی. آپ کو ان چیلنجوں پر قابو پانے اور ڈیری فارمنگ کے متعلق مناسب معلومات حاصل کرنے اور تربیت حاصل کرنے کے بعد، ڈیری فارمنگ کے کاروبار کے مواقع پر قبضہ کر سکتے ہیں. ڈیری فارمنگ گائیڈ